sunnuntai 2. syyskuuta 2012

Viikko 34 tai 35

Aloitimme tekstiilissä uuden työn suunnittelun.
Minä ja muut mentiin ensimmäiseen OHK*:n kokoukseen. *:Oppilaskunnan Hallituksen Kokous.
Minä liityin pof:iin OH:ssa. Pof on Pohjoisen Oulun Fiksut :). Siinä me pidämme pitkiä puheita Nuokkarilla salissa.  Minusta tuli oppilaskunnan hallituksen kuuluttaja myös! Kivaa!
Liikunnassa oli pituus,- korkeus ja muuten vaan hyppyjä. Lempparini oli narun ylitys.
Oli myös kuoropyrkimiset. Kaikki jotka pyrki niin pääsi myös. Including MINÄ! jess!
Musiikissa oli aiheena junat ja konnarit, koska lauloimme Meksikon pikajunan ja Komean konnarin.                                                              

                                                                                     
                                                                                            <-- sydän
                                                                                     
                                                                                 
                                                                              
                                                                       
                                                                  
OMAT: Minä pääsin keskiviikkona Saara-marian kanssa uimaan Zimmariin. Pääsimme myös leikkimään Tiina- kamun kanssa, jonka tapasin kerran siellä.  Minä myös kävin lauantaina äitini kanssa vaateostoksilla Tokmannilla, mutta empä kerro minkä IHANAN jutun sain.. :D
                                                         

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti